קבוצת עוגן – סיפור פרויקט
האתגר
קבוצת עוגן – קבוצה פיננסית חברתית ללא כוונת רווח בתהליך מול בנק ישראל להקים את הבנק הראשון בישראל שיהיה מלכ”ר – לא מוכרת עדיין לרוב הציבור ולכן מעוררת חששות. במשבר הקורונה היא מציעה הלוואות חברתיות למשפחות, עסקים זעירים ועמותות שמתקשים לקבל הלוואות בבנקים ועלולים לקחת הלוואות יקרות ממלווים חוץ בנקאיים ואפילו מהשוק האפור.
לקבוצת עוגן תקציב פרסום מזערי בהשוואה לשחקנים האחרים בשוק.
הפיצוח האסטרטגי
ליצור ויז’ואל דרמטי ובולט שיוביל את הקמפיין וירתק תשומת לב למסרים.
מה עשינו
יזמנו ואיפיינו את הוז'ואל המוביל של הקמפיין
פיתחנו מערך מסרים
תכננו את הקצאת התקציב ואת מבנה הקמפיין
פיתחנו מודעות לדיגיטל ולעיתונות, תשדירים לרדיו ותסריטים
ניהלנו את הפקת הקמפיין ואת התנהלותו השוטפת
ד”ר דן הרמן הוא מנהל השיווק של קבוצת עוגן במיקור חוץ.
במימוש הקמפיין השתתפו באזז אינטראקטיב ו- Moveit.
התוצאות שעזרנו להשיג
צמיחה של 500% בהיקף ההלוואות.