נושאי הרצאות וסדנאות של ד"ר דן הרמן

ד"ר הרמן הוא מרצה דינאמי ומספר סיפורים סוחף. הוא מביא נקודת מבט ייחודית, תובנות פוקחות עיניים ורעיונות חדשים ומפתיעים. התכנים שלו פותחים בפני הקהל אופקים חדשים לפעולה שלא נראו קודם לכן.

ד"ר הרמן מרצה בעברית ובאנגלית, באירועים פנים-ארגוניים של חברות ובכינוסים מקצועיים ועסקיים. ההרצאות מותאמות לצרכי החברה המזמינה או מארגני האירוע.

הרצאות וסדנאות לקהל עסקי

אסטרטגיות מבריקות: יצירתיות, ממזריות ואינטואיציה בחשיבה אסטרטגית

פיתוח אסטרטגיות שמשיגות צמיחה בסדרי גודל, רווחיות לא אופיינית לענף ויתרון ברור על מתחרים

1.

איך מבדלים חברה ומשיגים יתרונות על מתחרים גם כשנדמה שאי אפשר?

דרכים לא שגרתיות לחשוב על אפשרויות בידול שבונות לחברה אטרקטיביות ייחודית בעיני לקוחות

2.

איך מזהים (או יוצרים) הזדמנויות לצמיחה ואיך ממצים אותן באמצעות חדשנות ומהלכים שווקיים חכמים?

איתור הזדמנויות לצמוח בהכנסות וברווחים וליזום מהלכים אסטרטגיים של צמיחה בסדרי גודל

3.

פיתוח אסטרטגיה שיווקית כוללת בשיטת הכפפה

כלי עזר חדש ומהפכני להחלטות ניהוליות ולתכנון מערכי שיווק אפקטיביים

4.

“מותגים חיים”

עקרונות וכלים ליצירה ולמימוש של מותגים משמעותיים ועוצמתיים ללקוחות בעולם דיגיטלי.

5.

מה הסיפור של סיפור המותג

איך בונים סיפור מותג צעד-אחר-צעד ואיך משתמשים בו בעיצוב חווית לקוח ובשיווק דיגיטלי.

6.

שיווקצר – תהליכי חדשנות והשקת להיטים שיווקיים בעולם של לקוחות מונעים על ידי FOMO (פחד מהחמצה)

איך חודרים לשוק מהר, מעוררים התלהבות בקרב לקוחות מוגדר ומרימים גל גבוה של הצלחה.

7.

איך השתנינו ולא שמנו לב

הבנה פרקטית של הפסיכולוגיה הצרכנית העכשווית באמצעות כלים כמו “המוטיבציה הסיזיפית”, פחד מהחמצה (FOMO), “מודל ההתאהבות”, “מחזור החשק” ועוד.

8.

אסטרטגיות דוד נגד גוליית  בשוקי הארץ והעולם

איך תנצחו מתחרים גדולים ועשירים מכם בקרב על הלקוח.

9.

שיווק ברווח גבוה – סודות ההצלחה של מוצרי פרימיום, שירותי VIP  ומותגי יוקרה

איך לשווק ולמכור בהצלחה ללקוחות הכי רווחיים והכי מחוזרים.

10.

הרצאות וסדנאות לקהל הרחב / לקהלים מגוונים

הפחד מהחמצה (FoMO – The Fear of Missing Out)
הפסיכולוגיה של האטרף בחיים שלנו

הרצאה חווייתית לקהלים מגוונים (בשילוב תרגילים והתנסויות). מה עומד מאחורי המוטיבציה החדשה שמעצבת את חיינו. מהעומס ביומיום שלנו, השימוש בסמארטפונים בכל מצב, השינויים התכופים בחיים שלנו ועד לאחוזים הגבוהים של גירושין ושל פנויים ופנויות באוכלוסייה.
ד”ר דן הרמן הוא האיש שגילה את “הפחד מהחמצה”, נתן לתופעה את שמה והראשון שחקר אותה.

1.

בית ספר למזל
איך לשפר את המזל שלנו בחיים בכלים פסיכולוגיים נטו

הרצאה חווייתית לקהלים מגוונים (בשילוב תרגילים והתנסויות). מחקרים מלמדים שההבדלים בין אנשים שיש להם מזל לבין אנשים שאין להם הוא למעשה פסיכולוגי ושניתן לשפר את המזל בדרכים פשוטות ביותר מ- 80% של המקרים.

2.