יוקרה קשורה יותר לתשוקה לחיים מאשר לעושר קוקו שאנל אמרה: “יוקרה היא צורך חיוני שמתעורר כשהצרכים החיוניים מסופקים”. יפה, נכון? אבל לא מדויק. שאנל טעתה טעות דומה לזו של אברהם מאסלו שחשב
איך יהיה לכם יתרון בשוק שלכם? באחד הערבים בשבוע האחרון הזמנו סושי. נכנסתי לאפליקציה של וולט ובלי לעצור ולהקדיש לזה רגע מחשבה הזמנתי כמו תמיד מאקיקו. ברור לגמרי מהתיאור הזה שגם
איך מוכרים הכי יקר בעולם? To’ak הוא מותג השוקולד היקר ביותר בעולם, מסעדת Serendipity3 מוכרת את הצ’יפס היקר ביותר בעולם, נורמן פוסטר הוא הארכיטקט היקר ביותר בעולם בשלהי הקריירה שלו
איך חברה קטנה יכולה להפוך למותג פרימיום חזק בשבעה שלבים כשאנחנו חושבים על מותגי פרימיום עולים לנו באופן טבעי שמות של חברות ענק רב-לאומיות או לפחות חברות ישראליות גדולות. אבל עולם הפרימיום כולל הרבה מאוד
לצפות ד”ר דן הרמן – איך בונים עסק ומותג שיש להם יוקרה? יש לכם עסק שמציע שירותים או מוצרים באיכות גבוהה – לא משנה באיזה ענף – ואתם יודעים לתת שירות מעולה ללקוחות. אולי אתם מקימים עסק
לקרוא הכוונה האסטרטגית קובעת את סוג האסטרטגיה שאתם צריכים החלטתם לפתח אסטרטגיה חדשה לחברה שלכם. אולי כי אתם מקימים חברה חדשה מאפס, אולי כי אתם רוצים לגדול או לשפר רווחיות מעבר למה שהאסטרטגיה הקודמת