הספרים של ד"ר דן הרמן
יתרון לא הוגן – ניהול אסטרטגי מנצח בעולם של משבטי MBA
ד”ר דן הרמן
הספר יספק לכם הבנה חדשה של הצרכנים, שהיא מעבר לכל מה שלמדתם עד היום ממחקרי שוק שערכתם ומספרות מקצועית שקראתם.
יש לכם יתרון לא הוגן כשהלקוחות שלכם חושבים שאין לכם תחליף והמתחרים שלכם לא מחקים אתכם. הספר מציע גישות חדשניות ושיטות יישומיות של ניהול אסטרטגי להשגת יתרון תחרותי מסוג זה.
רוב המתחרים שלכם הם בוגרי תכניות MBA שחושבים ופועלים בדך אופיינית. הם משובטי MBA מכנה זאת דן הרמן. הספר יראה לכם כיצד לנצל את ההטיות במחשבה של מתחריכם כדי להשיג עליהם יתרון וכדי לגרום לכך שהם לא יחקו אתכם.
“יתרון לא הוגן” גם יספק לכם הבנה חדשה של הצרכנים, שהיא מעבר לכל מה שלמדתם עד היום ממחקרי שוק שערכתם ומספרות מקצועית שקראתם.
הספר אזל. מתוכננת מהדורה חדשה ועדכנית.
יתרון לא הוגן – ניהול אסטרטגי מנצח בעולם של משבטי MBA
ד”ר דן הרמן
הספר יספק לכם הבנה חדשה של הצרכנים, שהיא מעבר לכל מה שלמדתם עד היום ממחקרי שוק שערכתם ומספרות מקצועית שקראתם.
יש לכם יתרון לא הוגן כשהלקוחות שלכם חושבים שאין לכם תחליף והמתחרים שלכם לא מחקים אתכם. הספר מציע גישות חדשניות ושיטות יישומיות של ניהול אסטרטגי להשגת יתרון תחרותי מסוג זה.
רוב המתחרים שלכם הם בוגרי תכניות MBA שחושבים ופועלים בדך אופיינית. הם משובטי MBA מכנה זאת דן הרמן. הספר יראה לכם כיצד לנצל את ההטיות במחשבה של מתחריכם כדי להשיג עליהם יתרון וכדי לגרום לכך שהם לא יחקו אתכם.
“יתרון לא הוגן” גם יספק לכם הבנה חדשה של הצרכנים, שהיא מעבר לכל מה שלמדתם עד היום ממחקרי שוק שערכתם ומספרות מקצועית שקראתם.
הספר אזל. מתוכננת מהדורה חדשה ועדכנית.
המדריך לבוני מותגים – איך תהפכו את המוצר שלכם, את האירגון שלכם, את הרעיון שלכם, את עצמכם, למותג שאי אפשר לעמוד בפניו?
ד”ר דן הרמן
ד”ר דן הרמן בחן בשטח וניתח עשרות שיטות לפיתוח מותגים. הוא התעמק בשיטות של המומחים החשובים בעולם, של משרדי הפרסום הגדולים, של חברות הברנדינג המובילות. הוא לקח חלקים ניפה , שיפר, הוסיף מתוך הידע והניסיון שלו. הוא עקב אחר חידושי המחקר בשיווק, בתקשורת, בפסיכולוגיה ובהתנהגות צרכנים.
בסוף – הוא תרגם את הכל לפרקטיקה.
לכללים ולכלים. לשיטה שלמה ומקיפה לבניית מותגים.
הספר אזל. מתוכננת מהדורה חדשה ועדכנית.
המדריך לבוני מותגים – איך תהפכו את המוצר שלכם, את האירגון שלכם, את הרעיון שלכם, את עצמכם, למותג שאי אפשר לעמוד בפניו?
ד”ר דן הרמן
ד”ר דן הרמן בחן בשטח וניתח עשרות שיטות לפיתוח מותגים. הוא התעמק בשיטות של המומחים החשובים בעולם, של משרדי הפרסום הגדולים, של חברות הברנדינג המובילות. הוא לקח חלקים ניפה , שיפר, הוסיף מתוך הידע והניסיון שלו. הוא עקב אחר חידושי המחקר בשיווק, בתקשורת, בפסיכולוגיה ובהתנהגות צרכנים.
בסוף – הוא תרגם את הכל לפרקטיקה.
לכללים ולכלים. לשיטה שלמה ומקיפה לבניית מותגים.
הספר אזל. מתוכננת מהדורה חדשה ועדכנית.
Outsmart the MBA Clones
The Alternative Guide to Competitive Strategy, Marketing and Branding
Dr. Dan Herman
הספר מציג שיטה שלמה של חשיבה עסקית וניהולית “מחוץ לקופסת ה- MBA” בתחומי האסטרטגיה, השיווק והמיתוג ומאפשר לקורא להשיג יתרונות תחרותיים על “משובטי ה- MBA “
על ידי ניצול הטיות החשיבה והפעולה שלהם.
נושא מרכזי בספר:
שיטה ליצירת בידול שמלהיב לקוחות ואשר מתחרים אינם נוטים לחקות.
Outsmart the MBA Clones
The Alternative Guide to Competitive Strategy, Marketing and Branding
Dr. Dan Herman
הספר מציג שיטה שלמה של חשיבה עסקית וניהולית “מחוץ לקופסת ה- MBA” בתחומי האסטרטגיה, השיווק והמיתוג ומאפשר לקורא להשיג יתרונות תחרותיים על “משובטי ה- MBA “
על ידי ניצול הטיות החשיבה והפעולה שלהם.
נושא מרכזי בספר:
שיטה ליצירת בידול שמלהיב לקוחות ואשר מתחרים אינם נוטים לחקות.
לידתו של מותג (ברוסית)
ד”ר דן הרמן
הספר יצא לאור במוסקבה, רוסיה
לידתו של מותג (ברוסית)
ד”ר דן הרמן
הספר יצא לאור במוסקבה, רוסיה
אני רוצה להיות מותג (בתורכית)
אסופת מאמרים מאת ד”ר דן הרמן
הספר יצא לאור באיסטנבול, תורכיה
אני רוצה להיות מותג (בתורכית)
אסופת מאמרים מאת ד”ר דן הרמן
הספר יצא לאור באיסטנבול, תורכיה
פרקים בספרות אקדמית
“FoMO – The Fear of Missing Out” Chapter in – “Consumer Behavior: Implications for Marketing Strategies” Edited by G. Radha Krishna
“The Making or Faking of Emotionally Significant Brands: Creating a Genuine “Feel Appeal” for Your Brand” Chapter in “Emotional Branding – An Introduction” Edited by N. Taher
פרקים בספרות אקדמית
“FoMO – The Fear of Missing Out” Chapter in – “Consumer Behavior: Implications for Marketing Strategies” Edited by G. Radha Krishna
“The Making or Faking of Emotionally Significant Brands: Creating a Genuine “Feel Appeal” for Your Brand” Chapter in “Emotional Branding – An Introduction” Edited by N. Taher